Hard Rock anunță cea mai amplă inovare a meniului, având ca vedetă premianții Steak Burgers
Noul meniu se lansează oficial astăzi și include peste 20 de produse noi, printre care și o premieră mondială: primul Steak Burger™ acoperit cu foiță de aur de 24 de karate
Hard Rock International anunță cea mai amplă inovare a meniului din istoria companiei, cu peste 20 de produse noi disponibile în locații din întreaga lume. Noul meniu pune accent pe cele mai noi și premiate rețete de Steak Burger, favoritul fiind 24-Karat Gold Leaf Steak Burger ™, care va genera în România donații din vânzări către Asociația S.O.S Satele Copiilor. Steak Burgers nu sunt singurele preparate inovatoare incluse în noul meniu Hard Rock, care va cuprinde și selecția de Boozy Milkshakes (pe bază de alcool), Sliders și Shareables, încurajând aventura și explorarea și permițându-le fanilor să-și satisfacă cele mai curioase pofte. Lansarea globală a noului meniu este un tribut adus legendelor originale care au deschis ușile primului Hard Rock Cafe în Old Park Lane din Londra, pe data de 14 iunie 1971, având misiunea de a servi cei mai buni burgeri și milkshakes din întreaga lume.
Vedetele noului meniu al Hard Rock Cafe sunt premiații Steak Burgers, care conțin 100% Vită Angus, pentru a crea cel mai savuros burger posibil. Așa cum corzile unei chitare trebuie să fie perfect acordate pentru ca o melodie să sune perfect, fiecare detaliu contează atunci când construiești cel mai bun burger. De la acompaniament premium, cum ar fi chiflele proaspăt coapte, până la sosurile casei, noii Steak Burgers oferă tuturor posibilitatea de a mânca precum o legendă rock.
Noua gamă delicioasă include:
- The 24-Karat Gold Leaf Steak Burger™ – un Steak Burger din carne proaspătă de vită Angus, cu foiță de aur comestibilă de 24 de karate, cu brânză Cheddar, salată verde, o felie de roșie și inele de ceapă roșie. Este extravagant, fascinant și strălucitor – într-o variantă legendară, disponibilă doar la Hard Rock! Prin intermediul Fundației Hard Rock Heals, 10% din veniturile obținute din vânzarea 24-Karat Gold Leaf Steak Burger™ vor fi donate în România către Asociația S.O.S Satele Copiilor. Eforturile filantropice continue ale Hard Rock sprijină motto-urile “Love All – Serve All”, „Take Time to Be Kind” și „Save the Planet”, respectând în același timp angajamentul companiei de a oferi înapoi comunității și de a face lumea un loc mai bun.
- Original Legendary® Burger – burgerul cu care a început totul – proaspăt, cu șuncă afumată, brânză Cheddar, inele crocante de ceapă, salată și felii de roșii, servit alături de sosul casei.
- The Big Cheeseburger – Steak Burger cu trei felii de brânză Cheddar topite, servit cu salată verde, felii de roșii și ceapă roșie.
- Double Decker Double Cheeseburger – un tribut adus Burgerului „Down Home Double Burger” de la Hard Rock Londra din 1971, precum și emblematicelor autobuze cu etaj, este compus din doi Steak Burgers, brânză, maioneză, o felie de roșie, salată verde și ceapă roșie.
- BBQ Bacon Cheeseburger – Steak Burger asezonat cu un amestec de condimente și cu sos barbeque pregătit în casă, inele de ceapă, brânză cheddar, bacon afumat, salată verde și o felie de roșie.
„Misiunea noastră este să le oferim oaspeților preparate, băuturi și divertisment de cea mai bună calitate, de fiecare dată când ne vizitează. Această inovare a meniului este cea mai importantă din istoria brandului și reflectă obiectivele noastre de a ne asigura că totul – de la muzică la meniu – este mereu propaspăt în fiecare locație Hard Rock din întreaga lume. Suntem încântați să vă prezentăm preparatele noastre premiate: Steak Burger, Boozy Milkshakes, Sliders și Shareables, inclusiv vedeta, 24-Karat Gold Leaf Steak Burger™, ca parte a captivantei experiențe culinare și de divertisment pe care o oferim, recunoscută la nivel monidial„, a declarat Stephen K. Judge, Președintele Cafe Operations la Hard Rock International.
Chiar dacă sunt noi în meniu, nu este prima dată când Steak Burgers de la Hard Rock Cafe se află în lumina reflectoarelor – marca Steak Burger câștigând deja premii înaintea lansării sale la nivel mondial, inclusiv recunoașteri precum „Fan Favorite” la Battle Burger Riverwalk Fort Lauderdale din 2019, „Cel mai bun Burger” în cadrul Premiilor Editor-in-Chief și „Ultimate Winner / Best in Miami” la Miami Times Burgerfest, în 2018.
„Căutăm continuu noi variante de a ne surprinde clienții cu preparate cât mai apropiate stilului lor de viață. Noul meniu aduce combinații surprinzătoare, invitând la o aventură culinară inspirată din arome și gusturi din întreaga lume. În completarea preparatelor #legendsonly vine și întreaga atmosferă Hard Rock Cafe, un tribut adus legendelor care au inspirat povestea de succes a unui brand care continuă să scrie istorie. În România, ne onorează o recunoaștere de peste 10 ani, mulțumită celor care aleg să ne treacă pragul zilnic. Ca un pas natural de a da înapoi comunităților alături de care ne dezvoltăm, ne implicăm și sprijinim activ inițiative locale, așa cum sunt și cele ale S.O.S Satele Copiilor, spre care vom redirecționa 10% din veniturile obținute din vânzarea burgerului vedetă.”, a completat Marius Băban, Director General Hard Rock Cafe București.
Shake It Up
Noul Boozy Milkshake de la Hard Rock Cafe este atât de instagramabil, încât va provoca dorința fanilor de a-i face o poză înainte de a-l degusta, grație ornamentelor încântătoare și a toppingurilor în culori vii. Cu arome clasice precum Strawberry Cheesecake și Cookies & Cream, oaspeții se pot bucura de aceste milkshakes atât în variantele cu alcool, cât și în cele non-alcoolice, fie că sunt comandate alături de un burger sau ca desert.
Pe tot parcursul anului, Hard Rock Cafe va oferi varietăți de milkshake în ediții limitate, la ocazii speciale sau de sărbători.
Creează o aventură pe gustul tău
Oaspeții care doresc să-și creeze propriile combinații de produse din meniu se vor bucura de noile Sliders și Shareables ale Hard Rock Cafe. De la delicioasele One Night in Bangkok Spicy Shrimp™ până la Whiskey Bacon Jam Sliders sau Three Cheese & Roma Tomato Flatbread, toți cei de la masă se pot bucura de sortimentele variate. Fie că vor să își savureze masa singuri sau se adună cu prietenii pentru a combina mai multe preparate, oaspeții se pot bucura de o experință personalizată la Hard Rock Cafe.
Cei care doresc să ia masa la Hard Rock Cafe pot face o rezervare vizitând www.hardrockcafe.com/locations.aspx. Pentru a achiziționa produse Hard Rock Cafe, vizitați Rock Shop® online la www.shop.hardrock.com. Pentru informații suplimentare despre marca Hard Rock Cafe, vizitați www.hardrockcafe.com/. (Comunicat de presa – iunie 2019)
Despre Hard Rock International
Cu locații în 73 de țări, care includ 184 de cafenele, 237 de Rock Shops®, 28 de hoteluri și 11 cazinouri, Hard Rock International (HRI) este una dintre cele mai recunoscute companii la nivel global. Începând cu o chitară Eric Clapton, Hard Rock deține acum cea mai valoroasă colecție de instrumente muzicale din lume, afișată în locațiile sale din întreaga lume. Hard Rock este, de asemenea, cunoscut pentru colecția sa de modă și muzică disponibilă în Rock Shops®, și online la https://shop.hardrock.com. HRI deține marca comercială globală pentru toate mărcile Hard Rock, inclusive pentru locațiile Hard Rock Live®. Compania deține, operează și oferă francize pentru cafenele în orașe iconice, inclusiv în Londra, New York, San Francisco, Sydney și Dubai. HRI deține, de asemenea, licențe și/sau gestionează proprietăți, hoteluri sau cazinouri din întreaga lume. Cele mai de succes două proprietăți ale HRI sunt Hotel and Casino din Tampa și Hollywood, FL, ambele deținute și operate de entitatea mamă HRI, The Seminole Tribe, din Florida. Alte locații incitante includ Hotel & Casino din Atlantic City și Punta Cana. Hotelurile Hard Rock sunt situate în destinații turistice cum ar fi Bali, Cancun, Daytona Beach, Coasta Desaru, Ibiza, Londra, Orlando și Shenzhen. Noile locații Hard Rock Cafe care vor fi deschise includ Piccadilly Circus în UK, Kathmandu, Nepal, Kyoto, Japonia, Asuncion, Paraguay și Chandigarh, India. Noile proiecte Hard Rock de hoteluri, cazinouri sau Hotel & Casino includ locații ca Amsterdam, Berlin, Budapesta, Dublin, Los Cabos, Madrid, Maldive, New York, Ottawa, Sacramento, Dalian și Haikou din China. În 2018, Hard Rock International a fost desemnat Angajator de Top pentru Femei de către revista Forbes și Land Operator of the Year la Global Gaming Awards. În 2019, Hard Rock International a primit una din recunoașterile America’s Best Large Employers din partea Revistei Forbes SUA. Pentru mai multe informații despre Hard Rock International vizitați www.hardrock.com.
Referinte
Hard Rock Cafe: cartofi, aripioare de pui si hamburgeri la pret de foie grasCredeam ca lumea se duce la Hard Rock Cafe mai mult pentru spectacole, insa am vazut destui oameni si cand nu se auzeau...
Hard Rock Cafe: cartofi, aripioare de pui si hamburgeri la pret de foie gras
Credeam ca lumea se duce la Hard Rock Cafe mai mult pentru spectacole, insa am vazut destui oameni si cand nu se auzeau decat broastele din Herastrau in jur.
E un restaurant imens, amenajat asa cum te-ai si astepta sa-l gasesti, de fapt, cu tot felul de lucruri si obiecte legate de muzica americana. Au si un magazin din care le poti lua si pentru acasa, daca esti dintre aceia care isi tapeteaza dormitorul cu pozele cantaretilor. Teasa e surprinzator de mica, fata de imensitatea salii, si e destul de banal amenajata.
Meniul de la Hard Rock Cafe e american, asa cum te-ai si astepta, iarasi. Salate, multi cartofi, diverse sandviciuri si street-food-uri cu denumiri mexicane, burgers, piept si aripioare de pui, coaste de porc, afumatri, calamari pane si tot felul de alte lucruri pe care nu indraznesti sa-i spui doctorului ca le-ai mancat. Si sosuri grele, evident. Multe sunt bune la gust, dar atat cat poate sa fie o astfel de mancare americana, facuta doar sa-ti astampere foamea.
Serviciul a fost bun, destul de rapid, cu chelneri tineri si cu multa energie. Nu prea ne-am inteles cu o chelnerita care nu stia sa spuna altceva decat ii spusesera la trainingul de la angajare, insa era un alt chelner fasnet in apropiere care s-a prins si care a rezolvat o parte dintre probleme.
Sa zicem ca mergeti la un restaurant din Bucuresti, si ca nu sunteti singur. Ii spuneti dinainte chelnerului ca vreti sa impartiti felurile de mancare, sa le puna pe mijloc si isi ia fiecare de acolo. Toti chelnerii din Bucuresti, aproape fara exceptie, va pun felul de mancare exact in mijloc si apoi asteapta sa-si bage fiecare furculita in farfuria comuna si sa manance da acolo. Daca nu ii ceri niste tacamuri separat pentru acea farfurie comuna, nu-i da prin cap sa aduca.
Nicio surpriza, deci, cand si chelnerita de la Hard Rock Cafe a facut la fel, desi insistasem dinainte ca vom imparti mancarea in trei.
Diferentele dintre chelneri incep sa fie vizibile la urmatoarele feluri. Unii dintre ei iti aduc deja un tacam separat la al doilea fel, bazandu-se pe discutia si rationamentul de la cel de dinainte. Insa altii nu. Incepi iar discutia cu tacamurile, si stai cuminte si astepti pana vine si al doilea set.
La fel si cu chelnerita noastra de la Hard Rock Cafe. Al doilea fel de mancare vine tot fara tacamuri, desi ii explicaseram deja ca nu vrem sa mancam „la comun”, de la cel de dinainte. A zis da, sigur, si a adus un set de tacamuri.
La al treilea fel, la fel! Tot fara tacamuri, iarsi explicatie ca nu vrem sa mancam „la comun”, toti cu furculitele in aceeasi farfurie. Cred ca daca s-ar fi ocupat de noi chelnerul cel fasnet s-ar fi prins din prima, si ar fi primit si ceva bacsis la sfarsit…
Preturile sunt mari la Hard Rock Cafe, o masa din aceasta „americana” in doi, cu un vin european bun iti scoate repede 300 de lei din portofel, daca nu si mai bine.
Erau multi clienti la Hard Rock Cafe, unii dintre ei si cu copii si cu intreaga familie. De ce dau ei atatia bani ca sa manance cartofi si piept de pui, nu prea inteleg. Dar sunt banii lor, nu ai mei… (GB – aprilie 2017)