Mamaliga reincalzita e unul dintre lucrurile care imi displac in viata si, cu atat mai mult, la restaurant. Pe de alta parte, stiu foarte bine cat de greu ar fi pentru un restaurant sa faca mamaliga pentru fiecare client in parte, sau din ora in ora, sa spunem, ca sa nu fie obligati sa o reincalzeasca.
Totusi, cred ca multi clienti ar aprecia si ar fi gata sa plateasca – si asta ar fi o nota buna pentru acel restaurant – daca i s-ar da sa aleaga intre o mamaliga reincalzita si una facuta pe loc pentru el, in schimbul unei sume consistente si a unui timp de asteptare suplimentare inevitabile. “Domnule client, mamaliga este reincalzita, pentru ca dureaza mult si consumam prea multe resurse ca sa o facem la fiecare fel de mancare. Dar va putem face una calda, daca veti avea rabdare inca 25 de minute, si va trebui sa platiti 25 de lei in plus pentu ea. Deci, ce alegeti?”
Si, desigur, metoda se poate replica pentru multe alte feluri de mancare care s-ar putea preta unei astfel de optiuni.
Asadar, spuneti-le managerilor de restaurante, va rog, ce ati face in aceasta situatie!
Comentarii (2)
E doar o comoditate inexplicabilă sau foarte sumar și prost explicată de către cîrciumari. Există mălai cu care poți să faci mămăliga în 5 minute! Mămăliga molicică lăsată pe o plită caldă poate sta caldă cîteva ore. Nu aș plăti în plus, pentru că nu aș avea de ce. Aș plăti pentru un preparat, un ingredient, o tehnică deosebite, dar nu pentru o explicație.
La Cavabistronomie face pe loc!