Cei mai cunoscuti patroni de restaurante, cafenele si alte localuri din oras, nu neaparat pentru ca acele localuri ar...

Ord. dupa

Alexandru Sautner are 49 de ani si lucreaza de peste 27 de ani in dom...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

Cu o experienta de peste 15 ani in industriile retail si horeca, Andre...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Constantin Vladareanu, patronul lantului Cuptorul cu Lemne, a deschis ...

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaz...

Trattoria Il Calcio este de 17 ani pe piata gastronomica din Romania. ...

Daniel Michie, CEO al grupului City Grill, are 42 de ani. Daniel Misch...

Daniela Chiriac are 36 de ani, a absolvit Universitatea Romano-America...

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Dragos Panait este proprietarul restaurantului Red Angus din Bucur...

30 de milioane de Euro din Blue Ocean, nu-i rau deloc...Dragos Pet...

Eugen Tudosie are 38 de ani si este managerul restaurantului Mesogios ...

Georgios Malideros are de 29 ani si s-a nascut in Grecia, dar in preze...

Pizza PPH exista pe piata de delivery din Bucuresti inca din anul 2008...

Ilie Risnoveanu are 45 de ani si a terminat Facultatea de Studii Econo...

Villa Vinea a lansat, la sfarsitul lui 2020, Argilla, primul sau vin s...

Chef Joseph Hadad around The World“I breath flavors. The mag...

Kana Hashimoto este manager, dar si actionar al locatiilor Japanos, da...

Kera Calita, doamna Aurora NicolauSe stie din legendele transm...

Dupa numele de botez se numeste Aurora Leventis, dupa casatorie Nicola...

Se numeste Marcelus Lucian Suciu, are 41 de ani si e CEO-ul grupului M...

Marius Baban, General Manager Hard Rock Cafe Bucuresti, si-a inceput c...

Marius Sucala-Cuc e in industria hoteliera de mai bine de 4 ani, de ca...

Nicu Avram are 29 de ani si este managerul restaurantului Vatra Neamul...

Radu Rughinis activeaza in industria Horeca inca din 1990, din momentu...

Razvan Crisan este co-fondator si CEO al Grupului M60 (M60 Cafe, Kane ...

Un om fericitRomica, poreclit si Romeo Oprea, nu are cel mai bun r...

Sorin Barbu este proprietarului restaurantelor Alioli si La Finca by A...

Începând cu luna martie, peisajul gastronomic bucureștean s-a îmbo...

Afiseaza

Villa Vinea a lansat, la sfarsitul lui 2020, Argilla, primul sau vin superpremium. Ce ne puteti spune despre el si despre felul in care a fost primit de piata locala?

Argilla 2016, primul vin superpremium al cramei Villa VinèaMircea Matei: Intr-adevar, in decembrie 2020, am lansat Argilla 2016, primul vin superpremium din portofoliul Villa Vinea, un asamblaj de 3 soiuri de struguri, 2 romanesti, Feteasca Regala si Feteasca Alba, si unul international, semiaromatic, Sauvignon Blanc. Vinul maturat in butoaie de stejar timp de 18 luni si, ulterior, tinut in sticle magnum inca 24 de luni, a fost pus la vanzare in editie limitata, de 284 sticle. 

Partenerii nostri de la Manufactura de Branza au realizat manual fiecare sticlă de Argilla, au sablat etichetele și au vopsit logoul. 

Feedback-ul atat pe vin, cat si pe prezentare fost foarte bun, inca de cand l-am scos pe piata, consumatorii, distribuitorii si buyerii din HoReCa au fost impresionati de nivelul sau de calitate. In e-shopul nostru, am inregistrat comenzi inca din prima zi de la listare. 

Lansarea s-a facut prin intermediul unei degustari digitale de vinuri. Cum a functionat evenimentul, care a fost raspunsul publicului, cu ce v-ati confruntat?

Mircea Matei: Am realizat o degustare digitala, de la crama, in cadrul careia am prezentat inclusiv Argilla. Evenimentul, primul de acest tip, sustinut de crama Villa Vinea, a beneficiat de prezenta fondatorului si proprietarului Heiner Oberrauch si s-a desfasurat foarte bine. Interesul celor prezenti pentru vin, arome, asocieri a fost ridicat, ceea ce a făcut ca evenimentul sa ne asigure deschiderea spre parteneriate noi. 

Am avut, bineinteles, emotia evenimentului transmis online, deoarece in Mica, Mures, conexiunea la serviciile de internet poate esua ocazional, dar a fost extrem de placut sa putem simti alaturi de noi clienti si parteneri. 

2021 este marcat, in continuare, de pandemie. Care este strategia Villa Vinea pe urmatoarele luni si pe ce surse de venit contati?

Argilla 2016, primul vin superpremium al cramei Villa VinèaMircea Matei: Ramanem alaturi de partenerii nostri de afaceri, de operatorii HoReCa, despre care stim ca trec prin momente dificile, asa ca ii sustinem cu termene de plata si conditii comerciale bune. 

Ne propunem, in continuare, sa mentinem un mix de vanzari echilibrat, care sa includa atat canalele noastre directe – magazine proprii, e-shop, crama -, cat si retailul modern, wine shopurile specializate, exportul. Astfel, beneficiem de un model de business sustenabil, cu diferite surse de venit, ceea ce ne permite sa avem o pozitie solida pe piata, dar si in raport cu angajatii si partenerii nostri. 

Am inchis anul 2020 cu peste aproape 3.2 milioane de lei, o cifra similara cu 2019, dar ne propunem sa crestem in 2021 cu aproximativ 10%. 

Ce investitii si proiecte luati in considerare pentru urmatorul an?

Mircea Matei: Un proiect foarte important, din perspectiva mea, este cel de extindere a cramei, cu aproximativ 600 de mp, ceea ce implica o investitie de aproximativ 800.000 Euro. Obiectivul este sa crestem capacitatea de stocare, ceea ce inseamna ca vom putea matura vinurile pentru mai mult timp, contribuind, astfel, la cresterea calitatii lor. 

Pe langa aceasta, exista si alte investitii pe care le-am demarat, cum sunt cele in e-shopul propriu. 

Exista si o serie de planuri orientate catre consumatori, care ne sunt dragi noua, membrilor echipei – pregatim un eveniment la crama, pe care il vom anunta in curand si lucram alaturi de Slow Food Tirgu-Mures la o initiative de promovare a producatorilor si artizanilor locali. Avem o abordare colaborativa a lucrurilor, ne place sa dezvoltam parteneriate cu oameni talentati, din proximitate. Am identificat producatori care impartasesc iubirea noastra pentru calitate si lucruri naturale, bine facute, etice, asa ca ne-am cunoscut mai bine si am inclus produsele lor in oferta noastra si vice-versa. Avem, pe site, de exemplu, un pachet de primavara, pentru care am curatoriat produse din comunitatea Slow Food si ne propunem sa continuam astfel. 

Ce ne puteti spune despre productia de struguri, cum se anunta urmatoarele vinuri Villa Vinea?

Mircea Matei: Anul trecut a fost un an cu provocari, nu doar datorita pandemiei, ci si a grindinei, care ne-a afectat productia. Am si normat semnificativ, din dorinta de a tine sub control calitatea, asa ca, atunci cand a batut gheata, am pierdut o cantitate relevanta de struguri. 

Astfel, facand o evaluare, am decis ca anul acesta vom directiona strugurii cei mai buni spre Diamant si Rubin, acestea fiind singurele vinuri pe care le vom produce din gama Selection. Am hotarat acest lucru pentru a nu face un compromis in privinta calitatii si pentru a nu compromite numele unor etichete apreciate de iubitorii de vinuri. 

Va afecteaza acest lucru la nivel de rezultate financiare si previziuni pentru 2021?

Mircea Matei: In 2021, vom vinde vinuri din ani anteriori, asa ca nu vom fi afectati de aceasta decizie. Productia mai mica se va simti incepand 2022-2023, cand speram, totusi, sa compensam cu alti ani. (Restocracy – aprilie 2021)

Argilla Villa Vinea 2016

Data actualizarii: 19/04/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close