A fost un restaurant La Plăcinte acolo, despre care am mai scris. Se pare că Yukka e al acelorași patroni basarabeni, așa mi-au spus chelnerii, deschis de curând. Salonul e chiar foarte bine amenajat, terasa la fel. Mâncarea amestecată, meniu nedefinit, de oportunitate, probabil în funcție de ce știe cheful mai bine să gătească. Și nu a fost în ziua lui cea mai bună când am ajuns eu la Yukka: ciorba bună, deși a fost un chin să o mănânc dintr-un vas atât de mic (și puțină ciorbă, pe cale de consecință) și de inutil înzorzonat. Hamburgerul a fost prost, cu una dintre cele mai proaste chiftele pe care le-am mâncat în ultima vreme. Mi-a plăcut de chelnerul care m-a servit, în schimb, un tinerel vesel, dezinvolt, cu chef de vorbă. Prețurile normale. Să vedem cum va mai fi peste câteva luni, după ce nu vor mai avea scuza perioadei de așezare… (George Butunoiu – iunie 2023)
Bucătăria Yukka
Salonul și terasa
Pret mediu pe meniu: 160 lei (41 lei antreurile, 59 lei felurile principale)
Restaurantul nu prezintă clientului o listă cu meniul, ce constituie singura modalitate ce poate oferi clientului ca în tihnă, să analizeze meniul, să cunoască valoarea nutrițională a produsului, ingredientele , prețul etc….. Restaurantul impune clienților accesarea unui cod pentru a afla meniul, ori se poate întâmpla ca în atare situație clientul fie nu dorește să acceseze codul, fie că nu are un telefon care să perimită o astfel de accesare, fie și-a uitat telefonul și astfel părăsește restaurantul , fiind în detrimentul patronului care gestionează acest restaurant. Aspectele menționate trebuie remediate, în caz contrar scaunle vor fi goale
Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.
Comentarii (1)
Restaurantul nu prezintă clientului o listă cu meniul, ce constituie singura modalitate ce poate oferi clientului ca în tihnă, să analizeze meniul, să cunoască valoarea nutrițională a produsului, ingredientele , prețul etc….. Restaurantul impune clienților accesarea unui cod pentru a afla meniul, ori se poate întâmpla ca în atare situație clientul fie nu dorește să acceseze codul, fie că nu are un telefon care să perimită o astfel de accesare, fie și-a uitat telefonul și astfel părăsește restaurantul , fiind în detrimentul patronului care gestionează acest restaurant. Aspectele menționate trebuie remediate, în caz contrar scaunle vor fi goale