Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu închiderea supermarket-urilor și hypermarket-urilor în weekend
Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile și hypermarket-urile în weekend.
90% dintre românii din mediul urban declară că obișnuiesc să își facă cumpărăturile din supermarket-uri și hypermarket-uri.
85% dintre români declară că au auzit de propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile și hypermarket-urile în weekend.
Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu implementarea acestei reglementări.
Dacă marile magazine s-ar închide în weekend, 64% dintre români și-ar face cumpărăturile în timpul săptămânii, 28% ar merge la un magazin deschis din proximitate, iar 8% ar comanda online.
Magazinele fizice continuă să fie preferatele românilor pentru cumpărături, 90% dintre români obișnuind să își facă cumpărăturile din supermarket-uri și hypermarket-uri
Conform rezultatelor celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, magazinele fizice rămân (citește mai mult) (Aprilie 2024)
Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.