De aproape 20 de ani dezvoltam cu pasiune si integritate solutii informatice Standard si Cloud de vanzare, gestiune, fidelizare clienti, raportare completa si management pentru: Restaurante, Servire Rapida, Delivery & Call Center, Supermarket-uri, Retail/Servicii si Saloane de infrumusetare. In tot ceea ce facem ne gandim mereu atat la afacerile mici, aflate la inceput de drum, care au nevoie de simplitate si sprijin cat si la afacerile de mari dimensiuni, cu mai multe locatii, care au nevoie de flexibilitate si profesionalism!
Solutiile noastre software au caracteristici scalabile, reduc considerabil costurile de operare, sustin desfasurarea activitatii intr-un mod integrat si rapid dar si cresterea vanzarilor si ofera informatii accesibile din orice parte a lumii, in timp real, cu privire la derularea operatiunilor fiecarei afaceri.
Daca alegi solutia de vanzare, gestiune si management Cloud, trebuie sa stii cele mai importante avantaje ale acesteia: accesul in timp real la informatiile afacerii, sistemul de raportare complex si complet, programe de fidelizare a clientilor, managementul afacerii si securizarea superioara a informatiilor datorita metodei de stocare. Solutia Cloud reprezinta cea mai buna alegere pentru afacerile care functioneaza in cel putin 2 locatii diferite.
Pentru cresterea vanzarilor si a mobilitatii in locatia ta, poti alege Solutia de marcaj Expressoft POS pentru telefonul mobil – este solutia software completa si special creata pentru dispozitivele de tip Android si iOS care iti pune la indemana, intr-un singur dispozitiv: Smartphone, POS si pager! Cu o interfata prietenoasa si usor de utilizat, solutia noastra de marcaj pentru telefonul mobil este folosita pentru preluarea comenzilor direct de la masa clientilor si transmiterea acestora instant catre sectiile unde vor fi pregatite.
Solutia Standard de vanzare si gestiune, cu baza de date gazduita local si cu o sectiune de rapoarte de vanzari si management, este extrem de potrivita de obicei pentru afacerile de mici dimensiuni, aflate la inceput de drum, care doresc sa se dezvolte in viitor si care nu dispun de un buget consistent pentru investitii initiale.
Intotdeauna le oferim potentialilor clienti consultanta si sprijin in alegerea celei mai bune solutii pentru afacerea lor, dar si servicii complete de instalare, configurare si training. In plus, in primele 30 de zile de la implementarea solutiei Expressoft clientii nostri beneficiaza de mentenanta gratuita pentru softul achizitionat si de asemenea au la dispozitie un Account manager dedicat, care le va raspunde la toate intrebarile, la orice ora.
Mai mult, clientii nostri, datorita semnarii unui contract de service, beneficiaza de: suport 24/7, servicii de update si upgrade gratuite, implementarea gratuita a modificarilor legislative, dar si discount-uri la interventii care nu sunt incluse in contractul de service. Suportul este oferit telefonic, remote, prin telefon sau la sediul clientului, conform contractului de service semnat.
Pentru ca in permanenta, depunem toate eforturile pentru a oferi clientilor nostri solutii software de o calitate ridicata, care tin cont de tendintele pietei si de evolutia tehnologiei, ne bucuram sa raspundem intrebarilor tale, trimise pe adresa: sales@expressoft.eu
Mai multe detalii despre produsele noastre gasesti accesand: www.expressoft.eu
Solutie de marcaj pentru restaurante Fast-Food
Testimonial Expressoft pentru table service & delivery
Tutorial Expressoft Check pentru Restaurante
Tutorial solutie Expressoft pentru Delivery
Noi functionalitati ale aplicatiei de marcaj mobil pentru Android si iOS