Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

Afiseaza

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de cafea vândute

Anul 2022 s-a încheiat pentru 5 to go cu un bilanț spectaculos și noi recorduri setate. Brandul românesc lansat acum 8 ani a deschis 140 de noi cafenele în 2022, depășind 450 de unități în total, răspândite la nivel național în nu mai puțin de 90 de orașe, ceea ce reflectă și cota de piață de 48.7% pe segmentul lanțurilor de cafenele în România pentru anul 2021. Evoluția impresionantă a dus la o cifră de afaceri de peste 30 milioane euro la nivel de grup, de două ori mai mare față de anul 2021 și peste așteptările setate la început de an.

Creșterea susținută se datorează expansiunii semnificative la nivel regional – în 2022 au intrat 35 de orașe noi pe harta 5 to go. De asemenea, s-au remarcat creșteri la nivel de vânzări: au fost 14,4 milioane de ocazii de consum (vizite în cafenele), cu 15,6 milioane de produse pe bază de cafea vândute și 2,2 milioane de litri de lapte utilizați. Un factor major în aceste rezultate este dezvoltarea gamei de retail, cu produse exclusive destinate acestui canal, ceea ce a ajutat la consolidarea notorietății de marcă și la creșterea gradului de încercare a produselor sub brandul 5 to go.

„Nu este ușor să păstrăm ritmul de creștere, însă în 2022 am reușit să ne batem propriile recorduri și să dăm noi repere pentru anii ce urmează. Acum, la 8 ani de la lansarea 5 to go pe piața din România, suntem o echipă de peste 230 de antreprenori, cu peste 1,050 de angajați la nivel de grup, cifre pe care le credeam greu de atins când am demarat acest business cu doar 3 oameni încrezători în ideea unică din spatele primei cafenele. Dar ceea ce mă bucură cel mai tare este că am ajuns și ne-am menținut poziția de brand românesc apreciat, local și internațional. Potențialul 5 to go este mare, iar rezultatele din 2022 ne-au făcut optimiști pentru anul acesta, când ne dorim să păstrăm ritmul de dezvoltare la 150 de cafenele noi deschise și să atingem o cotă de piață de 55%”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

2023: alte 30 de orașe vor avea acces la produsele 5 to go

Pilonii strategici pe care se bazează 5 to go în 2023 sunt: dezvoltarea regională, cu un obiectiv de 30 orașe noi care să se adauge pe harta 5 to go, consolidarea prezenței numerice în retail, precum și listarea de noi produse pe acest canal, dezvoltarea gamei de produse bio și vegane sau variante prietenoase cu mediul înconjurător, plus focus pe inovație la nivel de produs, concepte și campanii, menite să crească trafic în cafenele și media de bon.

Aceste direcții se preconizează că vor avea un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri, cu estimarea că va atinge 40 milioane euro la nivel de grup, precum și o creștere la peste 1,500 de angajați.

„2023 este pentru noi anul maturizării, deoarece 5 to go face tranziția către un brand multi-channel, a trecut granița HoReCa și își câștigă locul în rafturile din retail. Mai mult decât atât, produsele 5 to go se fac cunoscute în afara țării, unde avem deja prezență în patru țări și ne-am propus să intrăm anul acesta în cea de-a cincea. Avem ținte și recorduri mari de depășit, iar pentru asta vom continua să rămânem conectați la piață, atenți la consumatori și trenduri, flexibili și pregătiți să luăm rapid decizii legat de portofoliu”, a completat Radu Savopol. (Comunicat de presă – ianuarie 2023)

5 to go în cifre în 2022

Locul 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021
48,7% cotă de piață din segmentul lanțurilor de cafenele din România
Rețea de 451 de cafenele
14,4 milioane de ocazii de consum, peste 60,000 de consumatori zilnic
O rețea de 220+ antreprenori
Cifră de afaceri de peste 30 milioane de euro
4 piețe internaționale: Marea Britanie, Franța, Belgia, Ungaria
5 produse private-label destinate retail-ului: produse pe bază de cafea RTD, apa cu vitamine VIWA by 5 to go, cafea IBRIK, capsule 5 to go compatibile Nespresso, gama de cookies organici
1050+ angajați
Peste 45 de premii locale și internaționale

###

Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 450 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 11/01/2023

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close