Restocracy Mobile – modulul pentru Restaurante
Restocracy a lansat in mai 2018 versiunea de mobil, care sintetizeaza principalele liste si informatii de pe site-ul Web, insa care are si functii complementare, specifice mediului smartphone, care nu sunt disponibile pe site. De aceea site-ul si aplicatia de mobil sunt considerate complementare, formand un tot unitar.
Userii (clientii restaurantelor) au o versiune extinsa a aplicatiei, descrisa in detaliu in capitolul (articolul) Restocracy Mobile pentru Clienti.
Restaurantele au o aplicatie de administrare separata, pe care o pot descarca de pe:
- Android
- IOS
Prin aceasta aplicatie separata, restaurantele administreaza rezervarile venite prin intermediul Restocracy si semnaleaza clientilor, in timp real, daca restaurantul este deschis sau inchis.
- Aplicatia se poate instala (si este recomandat sa se faca astfel) pe mai multe tefefoane ale personalului din restaurant care au dreptul sa confirme sau sa anuleze rezervari si sa declare restaurantul inchis sau deschis
- Pentru instalare, restaurantul va primi de la Restocracy un user si o parola care nu pot fi modificate de catre utilizatori, ci doar de catre Restocracy, la cerere.
Functionare:
Deschis / Inchis
- In momentul in care restaurantul se deschide sau se inchide (nu mai primeste clienti, mai precis spus), angajatul restaurantului apasa pe butonul respectiv, informatia fiind transmisa instantaneu in aplicatie, care o afiseaza in timp real: „Restaurantul este deschis / inchis in acest moment”.
Rezervari
- Buton „Astazi nu e nevoie de rezervare pentru pranz / cina”
- Cand un client face o cerere de rezervare (nume, nr de persoane, data, cereri si mentiuni speciale), restaurantul primeste notificarea instantaneu si are butoane de „Accepta”, respectiv „Refuza”, cu un camp de explicatii, daca e cazul
- Daca clientul anuleaza rezervarea inainte de ora prevazuta, restaurantul primeste notificarea instantaneu
- Restaurantul semnaleaza (butoane) daca clientul s-a prezentat sau nu.
Sistemul de puncte, bonusuri si penalizari:
Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile (restaurantele si clientii) pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect fata de ceilalti (restaurante si clienti) si pentru contributiile aduse comunitatii Restocracy prin evaluarile pe care clientii le fac restaurantelor la care au fost, prin recenzii si comentarii si prin semnalarile pe care le trimit pentru a tine informatiile cat mai exacte si detaliate. Sistemul prin puncte de bonusuri si penalizari este prezentat in detaliu in sectiunea (articolul) Sistemul de puncte pentru clienti si restaurante.
Restaurantele primesc puncte cand:
- confirma (buton) daca un client care a facut rezervarea a ajuns sau nu a ajuns
- confirma rezervarile in timp cat mai scurt
- semnaleaza sistematic daca restaurantul este deschis sau inchis.
Nota: Daca un client nu s-a prezentat si nu a anulat rezervarea inainte de ora prevazuta, este penalizat cu un numar mare de puncte, conform Sistemului de puncte pentru clienti descris in sectiunea respectiva. La incalcari repetate ale regulilor generale de comportament in societate, un user (client) este deconectat de catre Restocracy si contul ii este sters.
Bonusurile si beneficiile:
La acumularea unui anumit numar de puncte, restaurantul va primi anumite bonusuri si beneficii care vor fi detaliate in scurt timp intr-o sectiune (articol) separata.
Referinte
Premiile si discounturile Restocracy Mobile Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect f...
Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect fata de restaurante si fata de ceilalti client...
Restocracy Mobile - modulul pentru Clienti CLICK pentru instalare: Android sau AppleRestocracy a lansat in mai 2018 versiunea de mobil, care sintetizeaza principalele liste si informatii de pe si...
Restocracy Mobile – modulul pentru Clienti
CLICK pentru instalare: Android sau Apple
Restocracy a lansat in mai 2018 versiunea de mobil, care sintetizeaza principalele liste si informatii de pe site-ul Web, insa care are si functii complementare, specifice mediului smartphone, care nu sunt disponibile pe site. De aceea site-ul si aplicatia de mobil sunt considerate complementare, formand un tot unitar.
Sectiuni si grupuri de functionalitati
- Listele cu restaurante si localuri
- Rezervari
- Setari
- Sistemul de puncte
A. Listele cu restaurante si localuri
Cuprind principalele liste (sectiuni) ale site-ului, grupate dupa diverse criterii.
Nota: T200 in dreptul unei categorii inseamna ca include DOAR restaurante din Top 200 Restocracy! Cele care nu au acest indicator pot include si alte localuri.
- Top 200 de restaurante – principalul nostru produs, Lista Restocracy, care e Topul celor mai bune 200 de restaurante din Bucuresti
- Bucatarie romaneasca (T200) – cele mai bune restaurante cu specific romanesc din Top 200 Restocracy
- Bucatarie italiana (T200)
- Bucatarie frantuzeasca (T200)
- Bucatarie greceasca (T200)
- Bucatarie chinezeasca (T200)
- Bucatarie japoneza (T200)
- Bucatarie arabeasca (T200)
- Bucatarie orientala (T200)
- Noile bucatarii fine (T200)
- Bucatarie internationala (T200)
- Alte bucatarii nationale (T200)
- Peste si fructe de mare (T200) – specific dominant
- Steak & grill (T200) – specific dominant
- Sushi, sashimi, ramen (T200) – specific dominant
- Vegan si vegetarian (T200) – specific dominant
- Restaurante cu bucatarii fine (fine dining) (T200)
- Pizza si paste
- Alte restaurante evaluate (T201+) – alte restaurante evaluate de catre Restocracy, care au recenzii, insa care nu sunt in Topul 200 Restocracy al celor mai bune restaurante din Bucuresti.
- Marile gradini si terase
- Localuri boeme
- Restaurante cu vedere panoramica
- Restaurante child-friendly – cu locuri de joaca si alte facilitati pentru copii
- Restaurante in jurul orasului – restaurantele de dincolo de Soseaua de centura a Bucurestiului
- Cafenele
- Berarii
- Winebars
- Restaurante noi – restaurantele aparute in ultimele 6 luni in oras
- TOATE restaurantele – toate localurile (inclusiv cafenele, pizzerii sau altele) in care se poate manca un pranz sau o cina complete, stand asezat la masa
- TOATE localurile ne-restaurante – toate celelalte localuri (cafenele, ceainarii etc.) in care nu se poate manca un pranz complet.
Ordonare: Listele pot fi ordonate dupa mai multe criterii:
Listele T200, care includ doar restaurante din Topul celor mai bune 200 de restaurante din Bucurestui:
- Ordonare dupa nota (implicit la deschiderea listei) – in ordinea descrescatoare a notei generale (totale) date de catre Restocracy in urma evaluarii
- Ordonare dupa nota de la mancare – in ordinea descrescatoare a notei la mancare date de catre Restocracy la evaluare
- Ordonare dupa nota cititorilor – in ordinea descrescatoare a notei generale (totale) date de catre cititori (clientii restaurantelor, userii acestei aplicatii)
- Ordonare dupa distanta – in ordinea crescatoare a distantei fata de locul in care e utilizatorul in acel moment
- Doar cele deschise – listeaza numai restaurantele care sunt deschise in acel moment, bazat pe informatia din orarul general al localului, sau pe confirmarea explicita a restaurantului, in timp real, daca acel local foloseste aplicatia noastra.
- Ordonare alfabetica.
Celelalte liste, care nu sunt T200, adica nu includ DOAR restaurantele din Topul Restocracy al celor mai bune 200 de restaurante din Bucuresti:
- Ordonare dupa distanta (implicit la deschiderea listei) – in ordinea crescatoare a distantei fata de locul in care e utilizatorul in acel moment
- Doar cele deschise – listeaza numai restaurantele care sunt deschise in acel moment, bazat pe informatia din orarul general al localului, sau pe confirmarea explicita a restaurantului, in timp real, daca acel local foloseste aplicatia noastra.
- Ordonare alfabetica.
Harta: Toate restaurantele dintr-o lista sunt pozitionate pe o harta a zonei.
Nota: ordonarea dupa distanta si pozitionarea pe harta sunt posibile numai daca la instalare acceptati ca aplicatia sa foloseasca sistemul GPS.
Cautare: Se poate cauta un restaurant dupa o secventa de text din numele acestuia.
Fisa (caseta) unui local
Informatii generale:
- Nota generala Restocracy (daca a fost evaluat si notat)
- Nota Restocracy la mancare (daca a fost evaluat si notat)
- Nota generala a cititorilor (clientilor) – daca exista evaluari facute de catre cititori, nota cititorilor inlocuieste Nota Restocracy la mancare (din lipsa de spatiu nu afisam decat doua note)
- Numele restaurantului (localului) si pozitia in lista (in ierarhie)
- O foarte scurta descriere a localului
- Adresa
- Numerele de telefon
- Deschis sau inchis la momentul dat (daca exista informatia)
- Daca face livrari la domiciliu
- Rezerva – userul poate face rezervare
- Notificare daca pentru urmatorul interval (pranz sau cina, in functie de ora la care se consulta aplicatia) nu este nevoie de rezervare
- Meniu de actiuni
- Evaluati – userul (clientul restaurantului) da note localului
- Semnalati – userul ne semnaleaza inadvertentele informatiilor de pe site cu situatia reala
- Comentati – comentarii si recenzii ale userilor (clientii restaurantelor), comentarii care se vor duce direct pe site, in sectiunea de comentarii a fiecarui local.
Click pe:
- Numele restaurantului – deschide fisa restaurantului de pe site-ul Web al Restocracy
- Telefon – initiaza apelul telefonic
- Face livrari – deschide sectiunea de livrari de pe site-ul Restocracy, din care alegeti furnizorul de delivery
- Rezervare – deschide formularul de cerere de rezervare
B. Rezervarile
La restaurantele si localurile care accepta rezervari prin sistemul nostru Restocracy Mobile, apare butonul „Rezervare” in caseta localului respectiv. La apasare:
- Datele userului inscrise in modulul „Contact pentru rezervari” (nickname, nume, telefon, e-mail) apar pre-completate, insa pot fi modificate
- Se inscriu numarul de persoane, data si ora
- Pentru pranzul sau cina zilei curente se poate apasa direct pe linkurile respective
- Mesaj – daca se doreste a fi transmisa restaurantului o cerinta sa mentiune speciala.
Rezervarile mele: Odata trimisa cererea de rezervare, se asteapta confirmarea din partea restaurantului si cererea intra in lista (modulul) „Rezervarile mele”, in care rezervarile sunt listate in ordine cronologica
Actiuni (butoane):
- Anuleaza rezervarea – daca anulati inainte de ora specificata, nu primiti penalizari
- Am ajuns, totul OK – daca confirmati in maximum 60 de minute de la ora rezervarii, aceasta rezervare intra in arhiva si primiti un bonus conform punctajului din sectiunea „Sistemul de puncte”
- Am ajuns, au fost probleme dar s-au rezolvat in final – primiti puncte daca semnalati
- Am ajuns si nu am fost primiti – primiti puncte daca semnalati orice comportament neconform.
- Cand restaurantul va confirma rezervarea, primiti o notificare (push notification) daca aveti activata aceasta functie in telefon pentru aplicatia Restocracy Mobile. Daca nu aveti, va trebui sa verificati manual, in „Rezervarile mele”, daca aceasta a fost confirmata
- Daca restaurantul confirma ca ati sosit si dumneavoastra nu confirmati in cel mult 60 de minute, rezervarea intra in arhiva si nu se acorda bonusuri sau penalizari
- Daca restaurantul semnaleaza ca nu ati onorat rezervarea, se aplica penalizarile din „Sistemul de puncte”.
Nota: in cazul in care ati ajuns la restaurant si rezervarea nu a fost onorata in termenii asteptati, restaurantul este penalizat daca ne semnalati acest lucru!
Arhiva de rezervari este o lista cu toate rezervarile pe care le-ati facut prin sistemul nostru si numarul de puncte (bonus sau penalizare) asociat fiecarei actiuni.
Contact pentru rezervari
- Userul isi poate inscrie datele personale (nickname, nume, telefon, adresa de e-mail) pentru a fi incarcate direct in formularul de cerere de rezervare. Totusi, acesta le poate modifica inainte de a trimite cererea de rezervare
- Confirmare daca doriti sa primiti oferte speciale din partea restaurantelor.
Nota: Prin inscrierea datelor personale, acceptati politica de protectie a datelor descrisa in sectiunea „Protectia datelor personale”!
C. Sistemul de puncte, bonusuri si penalizari
Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect fata de restaurante si pentru contributiile aduse comunitatii Restocracy prin evaluarile restaurantelor la care au fost, prin recenzii si comentarii si prin semnalarile pe care le fac pentru a tine informatiile cat mai exacte si detaliate. Sistemul prin puncte de bonusuri si penalizari este prezentat in detaliu in sectiunea (articolul) Sistemul de puncte.
Premiile, bonificatiile si discounturile pe care le primesc utilizatorii care acumuleaza punctele Restocracy sunt listate si detaliate in sectiunea (articolul) Premii si discounturi.
Nota: La incalcari repetate ale regulilor generale de comportament in societate, un user este deconectat de catre Restocracy si contul ii este sters.
D. Protectia datelor personale
Restocracy garanteaza utilizarea cu buna credinta si in limitele prevederilor legale ale datelor personale pe care utilizatorii le inscriu in aplicatie, conform prevederilor detaliate in sectiunea (articolul) „Protectia datelor personale„.
E. Cum se instaleaza
- Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kuantero.restocracy
- IOS: https://itunes.apple.com/ro/app/restocracy/id1330250772?mt=8
Contact: redactia@restocracy.ro
Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect fata de restaurante si fata de ceilalti clienti si pentru contributiile aduse comunitatii Restocracy prin evaluarile restaurantelor la care au fost, prin recenzii si comentarii si prin semnalarile pe care le fac pentru a tine informatiile de pe site cat mai exacte si detaliate.
Premiile, bonificatiile si discounturile pe care le primesc utilizatorii care acumuleaza punctele Restocracy (clientii, in primul rand, insa si restaurantele) sunt listate si detaliate in sectiunea (articolul) “Premii si discounturi”.
Utilizatorii Restocracy Mobile primesc puncte pe care le pot schimba in premii si discounturi la cerere, cand ating un anumit volum. Activitatile si actiunile pentru care primesc sau pierd puncte:
Punctele pentru Clienti (userii Restocracy Mobile)
Penalizari:
- – 100 de puncte pentru o rezervare neonorata (daca se anuleaza inainte de ora rezervarii nu se fac penalizari)
- – 10 puncte daca nu semnalati statusul rezervarii (Confirmat, totul OK / Au fost probleme, dar s-au rezolvat / Rezervare neonorata) in cel mult 3 ore de la ora rezervarii
Semnalari conflictuale:
In cazul in care confirmarile dumneavoastra sunt diferite de cele ale restaurantului: Ex: restaurantul semnaleaza „Confirmat, totul OK” iar clientul „Au fost probleme, dar s-au rezolvat”, sau „Rezervare neonorata”, nu se opereaza modificari in sistemul de puncte, insa restaurantul si clientul primesc o notificare: „Semnalare conflictuala rezervare (data), Restaurant, Client (user) – va rugam sa trimiteti e-mail la Restocracy pentru clarificare!”.
Punctele pentru Restaurante
- + 10 puncte la fiecare semnalare „Restaurantul este deschis / Restaurantul s-a inchis” (max. 40 puncte pe zi)
- – 10 puncte (penalizare) daca nu semnalati statusul rezervarii (Confirmat, totul OK / Au fost probleme, dar s-au rezolvat / Rezervare neonorata) in cel mult 3 ore de la ora rezervarii
- – 100 de puncte (penalizare) pentru o rezervare neonorata semnalata de catre un client