Aplicatia Restocracy pentru telefoanele mobile

Ord. dupa

Aplicatiile de mobil Restocracy (Restocracy Mobile in acest moment) su...

Premiile si discounturile Restocracy Mobile Restocracy a construit un...

Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Re...

Restocracy Mobile - modulul pentru Restaurante Restocracy a lansat in...

Restocracy Mobile - modulul pentru Clienti CLICK pentru instalare: An...

Afiseaza

Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect fata de restaurante si fata de ceilalti clienti si pentru contributiile aduse comunitatii Restocracy prin evaluarile restaurantelor la care au fost, prin recenzii si comentarii si prin semnalarile pe care le fac pentru a tine informatiile de pe site cat mai exacte si detaliate.

Premiile, bonificatiile si discounturile pe care le primesc utilizatorii care acumuleaza punctele Restocracy (clientii, in primul rand, insa si restaurantele) sunt listate si detaliate in sectiunea (articolul) “Premii si discounturi”.

Utilizatorii Restocracy Mobile primesc puncte pe care le pot schimba in premii si discounturi la cerere, cand ating un anumit volum. Activitatile si actiunile pentru care primesc sau pierd puncte:

Punctele pentru Clienti (userii Restocracy Mobile)

Penalizari:

  • – 100 de puncte pentru o rezervare neonorata (daca se anuleaza inainte de ora rezervarii nu se fac penalizari)
  • – 10 puncte daca nu semnalati statusul rezervarii (Confirmat, totul OK / Au fost probleme, dar s-au rezolvat / Rezervare neonorata) in cel mult 3 ore de la ora rezervarii

Semnalari conflictuale:

In cazul in care confirmarile dumneavoastra sunt diferite de cele ale restaurantului: Ex: restaurantul semnaleaza „Confirmat, totul OK” iar clientul „Au fost probleme, dar s-au rezolvat”, sau „Rezervare neonorata”, nu se opereaza modificari in sistemul de puncte, insa restaurantul si clientul primesc o notificare: „Semnalare conflictuala rezervare (data), Restaurant, Client (user) – va rugam sa trimiteti e-mail la Restocracy pentru clarificare!”.

Punctele pentru Restaurante

  • + 10 puncte la fiecare semnalare „Restaurantul este deschis / Restaurantul s-a inchis” (max. 40 puncte pe zi)
  • – 10 puncte (penalizare) daca nu semnalati statusul rezervarii (Confirmat, totul OK / Au fost probleme, dar s-au rezolvat / Rezervare neonorata) in cel mult 3 ore de la ora rezervarii
  • – 100 de puncte (penalizare) pentru o rezervare neonorata semnalata de catre un client
Premiile si discounturile Restocracy Mobile

Premiile si discounturile Restocracy Mobile Restocracy a construit un mecanism de recompensare a utilizatorilor Restocracy Mobile pentru folosirea curenta a sistemului, pentru comportamentul corect f...

Restocracy Mobile pentru Restaurante

Restocracy Mobile - modulul pentru Restaurante Restocracy a lansat in mai 2018 versiunea de mobil, care sintetizeaza principalele liste si informatii de pe site-ul Web, insa care are si functii compl...

Restocracy Mobile pentru Clienti

Restocracy Mobile - modulul pentru Clienti CLICK pentru instalare: Android sau AppleRestocracy a lansat in mai 2018 versiunea de mobil, care sintetizeaza principalele liste si informatii de pe si...

Data actualizarii: 19/05/2018

  • Kastravette :

    ce se mai aude despre tanase petrisor…?
    a murit sau e tot in sistemul Alimentara/ITHR…?

  • Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close