Campania #nudoarluni continuă să facă ecouri la un an de când a devenit virală! Brandul 5 to go câștigă 3 noi premii
Campania #nudoarluni a brandului de cafea 5 to go încă face ecouri, la mai bine de un an de când a fost lansată! La începutul acestei luni, cea mai virală campanie a 5 to go a cucerit nu mai puțin de 3 premii în cadrul MIXX Awards Europe and IAB Europe Research Awards, competiția prin care se stabilesc anual cele mai bune campanii de digital advertising din Europa.
Ca urmare a premiilor câștigate la nivel național în competiția IAB, în 2019, la categoriile Best Native Campaign, Best Brand Campaign și Best Social Media Campaign, 5 to go s-a calificat pentru etapa europeană.
Astfel, la cele 22 de premii pe care 5 to go le-a câștigat în decursul anilor, începând cu 2015, se mai adaugă acum trei, la MIXX Awards Europe: aurul la categoria Offline Digitalisation și două de bronz la categoriile Brand Advertising Campaign, respectiv Social Media.
„Suntem onorați și mândri să ne regăsim printre câștigătorii premiilor MIXX Awards Europe și să primim nu unul, nu două, ci trei premii, cu o campanie dragă nouă, care iată că încă mai are ceva de spus, chiar și după un an de când s-a viralizat. #nudoarluni este campania cu care am primit cele mai multe premii și sigur că ne dorim să setăm un trend și să surprindem publicul și de acum încolo cu cât mai multe campanii de top, virale. Felicitări și celorlalți câștigători, dar și tuturor participanților!”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.
Câștigătorii MIXX Awards Europe and IAB Europe Research Awards au fost anunțați pe 3 iunie 2020. Competiția a prezentat cele mai bune campanii din întreaga Europă, jurizate de experți din domeniu. Detalii despre competiție și lista completă a câștigătorilor se regăsesc aici: https://iabeurope.eu/all-news/winners-announced-for-europes-prestigious-mixx-awards-and-research-awards-2020/ (Comunicat de presa – iunie 2020)
Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 160 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.